14 januari 2015

Filmer vi såg 2014

Under 2014 bestämde jag att vi skulle titta på mycket film, men så blev det inte riktigt. Våren var för stressig, och sen blev det bara inte av. Jag har ofta väldigt svårt att sträckse en film, jag vet inte varför. Det är som om jag inte riktigt orkar koncentrera mig. Ibland går det bra, men ibland har jag bara inte orken. Jag antar att jag är en person som föredrar serier, också fast jag gillar film. I vilket fall som helst tänker jag dela med mig av vilka filmer vi hann se under 2014!
  1. Confessions of a Teenage Drama Queen
  2. The Woman in Black
  3. The Book Thief (på bio)
  4. Adventures in the Sin Bin
  5. Friends with Benefits (det här var den första filmen vi såg på bio i England, och vi ville se den igen. Fortfarande bra film!)
  6. We're the Millers
  7. The Internship
  8. Spring Breakers
  9. To Hell and Back (den kom i TV och den blev så spännande att vi såg hela fast vi inte alls tänkte göra det egentligen)
  10. Pride (på bio. Riktigt bra film! Den är baserad på verkliga händelser och verkliga personer, och jag tror nog det här var den bästa filmen vi såg under året. En av mina favoritfilmer!)
  11. Shaun of the Dead
Bara elva filmer alltså. Vi får göra ett nytt försök i år helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar