05 januari 2016

Vad kommer hända på bloggen i år?

Vad ska hända på bloggen i år? Tja, jag vet inte om jag har så himla storslagna planer, faktiskt. Det mesta kommer att fortsätta som förut, men några grejer har jag ändå funderat över. 
  • Mer om min vardag
  • Tävlingar
  • Ny design
  • Matlistor
  • Mer foton
Jag har känt att jag kanske inte riktigt skrivit väldigt mycket om min vardag, sådär egentligen, under det senaste året. Visst handlar ju allt här om mitt liv och saker jag gjort, eller saker jag gillar. Men jag känner att det kanske kunde vara intressant att läsa om lite mer vardagliga saker också. Mer foton vill jag också få in.

Jag vill ordna lite fler tävlingar! Sånt brukar uppskattas och är roliga, både att ordna och att delta i. 

Ny design ska det också bli något tag, bara jag kan bestämma mig hur jag vill att det ska se ut. 

Matlistor är en ny grej. Det kommer att dyka upp lite nu och då, och är alltså inget som kommer regelbundet. Vi gör alltid upp matlista för hela veckan, och jag tänkte att jag kunde dela med mig av någon vecka här och där, för ibland är det ju bara så svårt att komma på vad man ska äta, och idéer kan vara bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar