18 december 2017

FeelUnique och Superdrug

Herregud vilket kaos det har varit med att få de här två paketen! Men mer om det senare.

I mitten av november bestämde vi oss för att beställa lite grejer från både FeelUnique och Superdrug! Jag hade några grejer jag behövde köpa, lite saker jag ville köpa, och så var det små nödvändigheter som jag behövde köpa mer av. Dessutom blev det att köpa lite julklappar. Det slutade med att det blev...ganska många saker!

Från FeelUnique var det ändå bara en sak. Alla andra grejer jag köpte därifrån var julklappar.

Från Superdrug blev det däremot desto mer! Jag hade under en tid sparat saker i en wishlist, och sen då jag lagt till allting i korgen så kollade jag upp vilka deals de sa att jag missade, och så plockade jag om, bytte ut saker, och lade till några smågrejer, för att verkligen utnyttja alla erbjudanden till max! Utöver det här så blev det lite julklappar därifrån också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar