15 december 2017

Vad jag köpte från Sephora

Som jag skrev i inlägget för dagen vi var och shoppade så trodde jag att jag redan hade gjort ett inlägg om vad jag köpte från Sephora under vår bröllopsresa. Men det hade jag tydligen inte gjort! Så här är ett inlägg med dom grejerna.

Det blev inte jättemånga grejer, men lite hittade jag. Och skulle nog hitta mer om jag skulle vara in i en Sephorabutik igen, nu då jag vet lite mer om deras produkter. De två black sugar scrubs där till höger fick vi på köpet, och Per fick den ena.

Jag har redan hunnit använda en hel del av det här.
Fizzing cube finns med bland julis empties.
Bland septembers empties fanns båda duschtvålarna och en av nose stripsen.
I okotber använde jag black sugar scrub.
Algae face mask prövade jag i november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar