09 april 2018

Godaste browniesarna

Då Lidl först lanserade sina glutenfria mixar så köpte vi några gånger av deras brownie-mix, men då vi sen flyttade till här vi bor nu märkte vi att de inte hade av den i vår lokala Lidl. Jag var lite ledsen över det, för de är så goda! Sist vi var in märkte jag att de nu äntligen har av den, och jag var tvungen att köpa.

Det här blir alltså de godaste browniesarna jag vet! Slår alla köpta och hembakade jag någonsin smakat på. De blir helt otroligt mjuka och fluffiga, och smakar så gott! Utöver mixen behöv mjölk, ägg och smör, och det tar bara några minuter att vispa ihop smeten. Och mixen kostar inte ens 2€. 

Så tips om du gillar brownies, och speciellt om du inte riktigt orkar baka sådär på riktigt men vill ha riktigt goda brownies, hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar