23 april 2018

Nya läsksorter

Då vi hämtade upp min nya mobil i måndags såg vi att de hade lite nya läsksorter i Verkkokauppa. SÅKLART blev vi eld och lågor och köpte!

NOCCOn var okay. Jag gillade smaken, men jag har alltid väldigt svårt för bismaken i all dryck med BCAA. Skulle inte den funnits där så skulle den varit hur god som helst!

Exotic Mango Diet Coke var väldigt god! Smakade mango, och det är en smak jag sällan tycker är fel. Däremot tyckte jag inte den smakade mycket cola. Men inte heller som om det skulle varit mangoläsk. Spännande smak, och mycket god!

Peach Coca-Cola Zero smakade cola med persika, precis som den sa. Den lyckades bättre med att ta fram båda smakerna än vad Diet gjorde. Persikosmaken var dessutom väldigt äkta, tyckte jag. Det här var nog min favorit av dom här tre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar